Nej då ser du!

Man skulle kunna tro att jag har suttit i två och en halv timme och försökt att plugga men inte kommit någon vart och nu vänder mig till bloggen som är min enda tröst i denna misär. Men så är det inte! Jag har pluggat koncentrerat hela tiden! Jag kan knappt tro det själv faktiskt. I och med att det går så bra att plugga, och med bra så menar jag panik- och ångestattacksfritt, så känner jag mig ganska glad trots att jag fick det här kastat på mig så här brutalt. Jag har redan gått igenom dom tre första kapitlen i boken och gjort alla övningar till. Det visade sig att lite mer än vad jag trodde har satt sig. Tur det för annars skulle jag ha varit chanslös. Jag har dock inte kommit till det lite mer avancerade grejerna utan håller mig till hej och sånt än så länge... Hahah. Nu måste jag fixa pastan! Sedan kommer jag tillbaka med världens bästa Dagens Twilight-bild!

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: