Lost track of time

Hejsan svejsan i stugorna. Kvällen har varit riktigt trevlig! Min käre bror har faktiskt varit ovanligt trevlig sedan han kom hem igår. Dessutom så hade han köpt massor av filmer! Och gissa vilken en av dom var?! Into the wild! Han hade ingen aning om att jag precis har sett den på nätet och att jag tänkte hyra den för att jag ville se den "på riktigt" med bra ljud och bild. Så kommer han hem med den! Bra gjort, bror! Vi tittade på den alldeles nyss, fast han gick till sitt rum ganska tidigt. Jag visste redan från början att han inte skulle tycka om den. Det är ingen Simon-film. Men mamma & pappa tyckte om den i alla fall. Jag får något som liknar prestationsångest när jag har pratat om en film väldigt mycket och sagt att jag verkligen älskar filmen och så ska jag se den med mina föräldrar. Jag vill att dom också ska gilla den lika mycket som jag gör! Det har ju förstås ingenting med mig och göra, jag kan ju inte göra något för att påverka deras åsikter om filmen. Så det är ju ganska dumt att känna så.

Imorgon kanske jag, mamma & Anton åker iväg till havet och badar. Det beror på vädret. Jag hoppas verkligen det för jag vill bada i havet! Mitt hår blir ett rent helvete när jag badar så här mycket i sjövatten. Det blir så ofantligt mjukt så det går inte att göra någonting med det. Det är därför jag konstant går runt med smutsigt hår för när det är nytvättat så går det inte att göra någonting med det. Jag vill då bada i havet så att håret ska bli lite slitet! Jag vet att jag är helt bakom flötet.

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: