Paddla, sola & bli blöt om fötterna

Hej. Hmm. Jag vet inte riktigt hur jag ska börja det här inlägget. Det är alltid lite svårt när man i det förra gjorde utlopp för mycket känslor. Jag tror att jag bara struntar i att kommentera det för tillfället.

Jag följde med mamma & Anton ut och paddlade kanot idag. Vi paddlade ut till en pytteliten ö där vi satte oss och solade. Det var lite svårt att bada för det var bara klippor och ganska djupt. Jag vet inte hur länge vi var där men det måste ha blivit 2 timmar eller så i alla fall. När vi skulle paddla hem så lyckades mamma kliva rakt ner i vattnet med skorna på. Hehe, väldigt roligt tyckte jag och skrattade jättemycket. I nästa ögonblick så ska jag kasta min sko ner i kanoten men kastar den då ner i vattnet istället. Såklart. Då skrattade mamma & Anton riktigt mycket. Synden straffar sig själv som man brukar säga... När vi hade paddlat "hem" igen och Anton skulle kliva ur kanoten så kliver han såklart också rakt ner i vattnet. Så alla gick vi hem med EN blöt sko, haha. Pappa undrade vad vi hade haft för oss...

Jag hoppas verkligen på fint väder i veckan så att jag & Anton kan gå och bada. Dessutom vill jag hinna sola mer innan skolan börjar, jag är ju helt blek nu! Jag var ganska brun för några veckor sedan men det försvann fort när solen och värmen gjorde likaså.

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: