SHOPPING!

Hejsan svejsan alla söta! Så var det fredagkväll igen och den ska spenderas på Långholmen vid Hornstull då det är dags för insparksfest för ettorna. Här är det ingen nollning som gäller! Så gör vi inte på STEG! Bara fest! Det ser dock ut som om man kommer bli blöt för just nu regnar det...

Jag hade min första filosofi-lektion imorse. Det var väldigt skumt. Jag blir rent utsagt irriterad när det inte finns ett rätt svar på frågorna. Och jag accepterar inte att universum har "alltid har funnits". Vad är det för skit?! Det måste ju ha börjat någonstans. Usch så irriterande.

Eftermiddagen spenderade jag med Vicks i Stockholms Stad, haha. Vi shoppade som tusan! För mig blev det en småblommig kjol från Åhléns, en blå kjol, en grå t-shirt, ett halsband och en ring från H&M. Plus stor vaniljlatte från Espresso House förstås. Bilder kanske kommer imorgon!

Nu ska jag bättra på sminket lite innan jag drar. Bussen går 20.16!

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: