I'm balancing on one fine wire

Hej igen. Nu är jag fruktansvärt trött, så det blir inte så mycket skrivet. Jag tänkte bara berätta att jag köpte ett par nya jeans, två par tights, foundation och hårfärg igår. Kläderna på H&M och resten från Kicks. Jeansen är i modellen "boyfriend-jeans", vilket jag tycker låter väldigt töntigt, men dom är alltså väldigt stora. Fast dom sitter uppe i midjan ändå, vilket är bra. Jag är supernöjd med dom! Egentligen borde jag berätta hela historien bakom köpet. Det var så att Jonis hade köpt dom här jeansen men tyckte sen att dom var lite för stora. Jag var med henne när hon skulle byta jeansen. När hon då står i provhytten så provar jag jeansen som hon redan har köpt, men som hon ska lämna tillbaka. Jag blir då helt kär i dom, och köper precis samma jeans som hon hade köpt. Vi funderade lite på hur vi skulle lösa det med pengar och sånt, men det slutade med att jag betalade för hennes nya par, och så tog jag hennes gamla. Det bästa var att det var 100 kr rabatt på alla jeans, så dom kostade bara 299 kr! Intressant va?!

Bilder från gårdagen kommer imorgon, nu ska jag sova. Godnatt.

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: