Helvetes jävla skit

Jag tror inte att det är någon som förstår hur trött jag är på att vara sjuk. När jag vaknade för lite mer än en timme sedan så hade jag fruktansvärt ont i halsen. Jag gick upp ändå och duschade för just nu så finns det inte i min värld att vara hemma. När mamma kom upp så skulle jag prata med henne, men det gick inte. Jag fick bara fram små ljud och kunde bara viska. Så är det fortfarande. När jag kollade febern så låg den på 38,4, så om jag skulle vara hemma någon dag så skulle det vara idag. Mamma sa att jag var tvungen att stanna hemma. Så nu sitter jag här, framför Nyhetsmorgon på TV4 och tänkte följa Fuglesang när han skjuts upp i rymden. Jag kan ju också passa på att göra lite läxor när jag ändå är hemma. Vi ska skriva ett brev i svenskan vilket jag skulle kunna göra. Lyssna på liveljudgrejen för ljudteknik blir inte heller något problem. Sjunga kan jag dock inte göra... Nu ska jag hämta mitt duntäcke och sätta mig med min tekopp och en macka. Äta måste man göra, även om man inte är så hungrig.

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: