I need some time to make it right

Hejsan! Har ni haft en bra dag? För mig så började dagen lite tråkigt. Jag var väldigt nedstämd, jag vet inte riktigt varför. Men på eftermiddagen åkte jag, mamma & Anton ut till Ällmora och badade. Eller badade och badade, jag doppade mig en gång men sedan höll jag mig på land i min stol med SOLO och musik i högsta hugg. När vi kom hem stack både jag & mamma ut för en joggingrunda. Vi springer på samma ställe, men i helt olika takt så vi springer inte tillsammans. Jag börjar ofta med att gå först och sedan springer jag tills jag är helt död. Då går jag ett tag och börjar sedan jogga. Sista biten går jag alltid. Mamma kör minijogging hela tiden. Så vi springer om varandra några gånger innan vi kommer hem. Och hon kommer alltid hem först!

Jag såg att det inte blev någon Twilight-bild igår! Det får kompenseras idag med 2 st! Kommer om några minuter!

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: