It started out as a feeling which then grew into a hope

Hej alla söta! Jag är hemskt ledsen för att jag inte har bloggat så mycket dom sista dagarna, men igår var jag ju borta och idag har jag helt enkelt inte haft lust. Det är ju så ibland. Men jag tänkte lägga upp lite bilder från igår! Sorry för den dåliga kvalitén men det är blogger.coms fel för dom förminskar bilderna...









Det blev lite shopping för min del. Fast jag betalade ingenting! Det var mamma som betalade! Jag fick rengöringsprodukter från Clinique, godis och tuggummi. Dagen i sig var dock inte alls särskilt rolig. Man var ju hela tiden tvungen att göra någonting som Anton skulle tycka vara roligt. Och mormor och hennes sambo var bara irriterande tyckte jag.
Men, när jag kom hem så hade pappa hämtat sekretären som jag har köpt av Nea! Så nu står den i mitt rum! Jag har rensat och sånt hela dagen och försökt lägga in allt i den, men det tar tid! Jag var dessutom en sväng till centrum och köpte torrshampo och Rosebuds läppbalsam.
Nytt på Twilightfronten kommer senare!
Kärlek,
Carro

0 kommentarer: