If dreams were thunder, lightning was desire

Sola, bada, sola, bada! Jag har verkligen inte fått nog av det än! Det har varit alldeles för lite av det i sommar tycker jag. Hela juli var det ju dåligt väder.... Taskigt säger jag! Men därför tänker jag utnyttja varje liten soltimme resten av mitt sommarlov! Någon mer som joinar mig?

Idag blir det nog som sagt sol och bad om jag får bestämma. Jag åker gärna till havet igen! Det är mycket mysigare att vara vid havet tycker jag. Så om ni vill träffa mig idag så får ni minsann åka till stranden med mig. Annars, sorry! Jag kan umgås i stan när det är kallt och regnigt.

Imorgon ska jag dock åka på en 12-timmars kryssning med min lillebror, mamma, mormor och hennes sambo. Mormor följer bara med för att kunna passa Anton, enligt mig i alla fall.

Förresten, inatt mådde jag jättedåligt! Lite skumt i och med att det inte var jag som drack alkohol om man säger så. Jag var ju med familjen. Mamma var också nykter för hon körde. Pappa var dock ganska så påverkad och det var otroligt roligt! Han sjöng snapsvisor på finska och var allmänt jätterolig! Hahahahah!

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: