A wish

Jag önskar inget hellre än att vara i skolan nu. Det är väldigt skumt det där. När man är i skolan så vill man vara hemma, men när man är hemma så vill man vara i skolan. Det är förmodligen för att man är sjuk. Hjärncellerna fungerar inte riktigt som dom ska och man börjar tänka som en galning. Eller så är det bara det att det inte är skönt att vara hemma när man är sjuk. Det är verkligen pisstråkigt. Men det känns i alla fall lite bättre nu när jag har gjort historieläxan. Då har man gjort något i alla fall. Jag känner mig väldigt irriterad på mig själv som inte tog hem blocket igår. Då hade jag kunnat göra fler saker. Nu kan jag t ex inte plugga på grekisk arkitektur, för jag har inte häftet hemma. Jag kan inte heller skriva svenskabrevet, för jag har inte blocket som jag antecknade i hemma. Fast jag skulle kunna ringa till någon sen och fråga så kanske jag kan göra det lite senare... Så får det blir.

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: