Lite småläskigt sådär

Jag börjar göra saker i sömnen. När vi var på Neas landställe så vaknade jag mitt i natten av att jag stod upp vid balkongdörren och tittade ut genom fönstret. Mirre sa på morgonen att jag hade låtit väldigt mycket i sömnen. Mest gjort ljud och inte sagt några direkta ord. Igårkväll kollade jag gamla meddelanden på mobilen och upptäckte att jag hade fått ett natten innan, men det var läst. Jag har dock inget minne av att jag har gjort det. Alltså måste jag ha läst smset i sömnen också. Det här är faktiskt ganska läskigt. Nu upptäckte jag samma sak. Jag kollade meddelanden och såg att jag hade fått ett imorse, men när jag vaknade så hade jag inga nya olästa. Det förstör ganska mycket. Nu har det ju gått en hel dag utan att jag har svarat på smset, för jag såg det inte förrens nu. Så jag ber om ursäkt för framtida missförstånd m.m. Jag vet som sagt inte att jag har fått smsen...

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: