Pain in my head, oh I'd rather be dead

Hej. Min kväll har varit... Inte så bra. Det blev strul med båttider och grejer och sedan fick jag jättedåligt samvete för jag kom på att det var jag som strulade. Jag fattar inte varför jag inte bara kan hålla min stora käft stängd?! Well, gjort och gjort. Det är det bestämt i alla fall. Och jag fattar inte varför jag inte har skrivit i bloggen vart vi ska. Det är inte precis som att vi ska på något hemligt uppdrag, eller värsta coola grejen. Vi ska ut till Neas landställe över helgen, bara Nea, Mirre, Dodds & jag. Det ska bli jätteskönt att bara få umgås i två dygn och göra precis som vi vill, utan några tider alls att ta hänsyn till. Förutom båttiderna då...

Hmm. Jag testade mitt torrshampo idag, och nu kliar det hemskt mycket i hårbotten. Hårbottnen kanske det heter? Strunt samma, ni fattar vad jag menar. Det kanske inte var så bra för min... hårbotten?

Jag saknar mina vänner från skolan. Jag vet inte varför jag inte har ringt någon. Jag är en patetisk jävel med självförtroende på minus 42 (hahahahah! kul för dom som fattar...). Jag antar att det bottnar i att jag ser mig själv som av lägre ranking och kan därför inte höra av mig till någon. Det har länge varit så att jag har suttit hemma och väntat på att någon ska höra av sig istället för att bara ringa själv. Jag har alltid tänkt att om personen vill umgås med mig så skulle den ringa. Men grejen är att ingen någonsin ringer mig. Inte så ofta som jag kanske skulle vilja. Men det kan ju vara för att jag aldrig ringer någon. Men det är för att jag tror att ingen vill umgås med mig! Ser ni mitt problem? Jag vet att jag bara borde kunna ringa till vem det nu än är som jag vill umgås med, men det är inte så lätt. Det sitter djupt. Jag tror att jag har blivit mer påverkad än någon annan som jag känner av "rollerna" i grundskolan. Och mina nya kompisar vet ju inte ens vilken roll jag hade i grundskolan! Det är helt galet! Jag är verkligen psykiskt sjuk.

Men i alla fall. Godnatt med er.

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: