Twilight Director's Notebook

Jag har verkligen världens bästa kompis! Min vän Jonis spenderade tid i landet i väst, USA, i sommar. Hon hade köpt ett varsitt exemplar av Twilight Director's Notebook till mig och Frida! Det är inte någon bok som säljs i Sverige, utan man har bara kunnat beställa den från nätet. Men som alla vet så är jag inte så stort fan av att beställa på nätet, så jag blev superduperglad! Jag kan fortfarande inte förstå att hon verkligen köpte den till mig. Jonis är bäst! <3

Dagen i övrigt har varit helt okej. När jag satt på tvärbanan imorse så trodde jag nästan att jag skulle spy, så illa mådde jag. Jag var jättenervös, men varför vet jag inte. Fast det känns jättebra att träffa alla igen. Jag hade saknat dom mycket mer än vad jag faktiskt trodde. Jag kan inte förstå att jag inte träffade någon av dom på över två månader! När man väl sågs så var det som att tiden emellan inte hade existerat. Ganska konstigt.
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om ettorna. Jag pratade bara med en, och det var mitt fadderbarn. Hon var trevlig och enligt henne så var klassen helt okej också. Det såg ut som att det var några riktigt udda personer där, men jag ska inte döma. Vi kommer ha Kör A med dom så man lär väl få en uppfattning om dom i sinom tid.
Jag hade tagit med mig hundra kronor för att kunna fika eller något efter skolan, men dom försvann fort! Vi skulle tydligen lämna pengar för skåpen redan idag och det var precis hundra kronor. Men jag, Santi och Patrik följde med Fredrik till Musikbörsen Slagverket på söder för han skulle köpa trumstockar. Sen kom Patrik på att han ville ha en tröja med en konstig text på så vi gick in i någon skum affär där dom tryckte texter på kläder och väskor. Sen begav jag mig hemåt, och på bussen hem träffade jag Josse! Det var länge sen vi sågs..
Herregud vilket långt inlägg det här blev! Det var inte meningen! Nu ska jag sätta mig med min Twilight Director's Notebook! :)
Kärlek,
Carro

0 kommentarer: