Ny månad!

Det är redan augusti! Det betyder att det är 19 dagar kvar tills skolan börjar igen. Hemska tanke. Fast det ska såklart bli kul att träffa alla igen, och inte längre vara yngst förstås!

Idag är jag ensam hemma hela dagen. Mamma, pappa & Anton åkte iväg till Skansen för ett tag sedan. Jag valde att inte följa med. Jag skulle förmodligen bara tröttna och bli en pain in the ass för resten av familjen. Istället håller jag mig hemma och väntar ut min förkylning. Jag skulle ju också kunna passa på att tona håret. Vi får se vad jag gör.

Förresten, jag vet inte om Nea läser det här, men varför svarar du inte när jag ringer och smsar dig? Känner mig ganska dissad faktiskt...

Kärlek,
Carro

1 kommentarer:

Kinga sa...

hej Carro!
Quil Ateara kommer vara med i filmen,men han blir ju varg så sent, så han är inte med i "packet" i New Moon, men karaktären finns ute på IMDB, kolla in får sida,jag skriver ettlitet inlägg om det!
tack för tipset!
mvh Kinga