Tårar från himlen

Godkväll. Jag blir som vanligt på mycket bättre humör när jag har varit på kören! Det var jättekul att träffa våran körledare igen, och det visade sig att hon hade gift sig! Jag är så glad för hennes skull! Det var tydligen en väldigt liten ceremoni, men nästa år hade dom bestämt att dom skulle ha något större och då skulle vi bli inbjudna. Så himla gulligt! Hon såg så lycklig ut.

Jag har fruktansvärd ångest inför imorgon. Det känns helt overkligt att jag ska till skolan. Jag vill inte tro att det är sant. Och det är inte precis en mjuk start. Vi går från 9 till 15 första dagen. Piss säger jag om det. Fast det är klart att det ska bli kul att träffa alla kompisar igen. Men det är också det enda som ska bli roligt... Nej, nu ska jag sluta vara så negativ. Jag ska fortsätta titta på en dokumentär om Coldplay som går på ettan nu. Birds came flying from the underground.

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: