HALLELUJAH!

Jag vet att jag har en tendens att bli väldigt religiös så fort något stort händer. Jag kommer ofta på mig själv med att be till gud när jag kanske sitter högst upp i berg- och dalbanan. Och nu när jag är väldigt glad så skriker jag hallelujah! För gissa vad? JAG FICK MVG I ITALIENSKA!!!!! Det är helt sjukt! Provet tog upp det jag kunde! Det var ingenting om tågtider och annat skit som jag inte kunde alls. Snacka om att jag hade tur! Dessutom så märkte jag en grej när jag kollade igenom provet när jag kom hem... Min lärare gjorde en miss... Hon hade förstås gjort ett nytt prov till mig för att jag inte skulle ha kunnat fråga någon annan i gruppen om vad som var med. Dock så hade hon tagit framsidan från det gamla provet och satt dit. Maxpoängen på det gamla provet var 93 poäng. Maxpoängen på mitt prov var 119.... När hon skrev in på framsidan så blev det då 87,5 av 93.... Egentligen fick jag ju 87,5 av 119..... Så jag förtjänar nog egentligen ett VG, men vad fasen! Det skiter jag fullständigt i! Jag kommer ju inte precis säga något. Och jag fuskar inte, för det var faktiskt inte jag som gjorde fel, utan hon. Så jag tänker bara vara väldigt, väldigt glad över mitt MVG! :D

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: