Regnregnregn

Nu öser det verkligen ner här. Jag sitter hemma i soffan med filtar runt mig och en kopp te. Det är dock inte lika mysigt som det kanske verkar. Jag mår dåligt fysiskt och psykiskt och orkar inte göra någonting. Som jag skrev imorse så visste jag att det skulle bli en dålig dag. Jag grät först när jag pratade med mamma i telefonen. Sedan när jag pratade med Linnea och hon var alldeles för förstående. Det är jobbigt med förstående människor! Jag börjar alltid gråta då.. Sen började jag gråta igen när Julls kom ut från GeMu-lektionen för att prata med mig. Så mycket tårar för ingenting. Eller det är ju någonting, men jag vet inte vad.

En anledning till att jag blev helt knäckt var att folk har börjat föreslå sjukskrivning. Jag vet inte alls vad jag ska säga då. Jag vill inte vara sjukskriven. Jag är fasen 17 år! Jag ska inte vara sjukskriven! I vilket fall som helst så blir det nog sjukhuset ikväll. Jag vet inte vad jag ska göra längre. Om dom inte gör något så blir jag galen.

Nu ska jag försöka plugga lite, om det går. Jag har ganska svårt att koncentrera mig när jag har feber.

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: